please visit my main blog HERE :)

Tuesday, May 12, 2009

Proses Pemilihan Gambar Peraduan Bibir Menawan Bersama Lipice ^_-

Hye all :) actually, seperti yg korg sedia maklum, kan aku dah join content bibir menawan bersama lipice kan?? haha. yg mana kompom tak akan menang. never. keyakinan tahap minimum. so aku ada tangkap 3 gambar actually. mula2 lepas beli lipice aku ada posing bagaiii tapi semua hasilnya hampa. mungkin teknik pencahayaan tidak betul. tengok tengok. tak nak kalah macam biasa :P

So kebetulannya, besok iaitu sehari lepas gagal cubaan pertama, maka aku try arr cuba lagik. dan tadaaaa~~
err yang ini over terbeliak then mulot over muncong. lipgloss tuh pon dah kurang. kena top up lagik. huahuahua =D
Ugh gamba ini nmpak macam okay tp aku adalah tidak sukka. hoho. so aku try tangkap lagi. dan hasilnya adalah...

tadaaaaaaa....

haha. sila rujuk entri ini =D

1 comment:

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates | Sponsored by Application Monitoring