please visit my main blog HERE :)

Tuesday, December 30, 2008

Hantaran PInk :'D

Hantaran pink :) haa yg ni haruss laa hantaran dr aku sbb PINK kannnn :'D

gula2 kot..sponsored by my sis@mamakyrakyrin :)

sejadah yg dikipaskan ;p

kasut yg dicamelkan..hoho ;P

songkok & kaen pelekat

set wallet & tali pinggang bersame set wangian

bunge rampai..

xlarat tangkap satu2..tgk laa ehh

penuh smpai ke bantal..huhu

perhatian ehh...sume hantaran ni adelah hasil tgn aku...haha lawa ke xlawa ke aku dulik ape...jnji aku puas ati..kalo ade sesape nk suh aku wat hantaran pon blehhh....hage bleh negotiate ;)

2 comments:

dd dudu said...

ciare yg buatttt??????????? :0

kasut yg macho tu dicomelkan hahahahahah

ciare yg buatttt???????? :O
uh nak berbaik2 ngn ciare la lepas ni ;p

ciarexoxo (^_^)v said...

^^dudu^^hahah..kasut yg macho dicomelkan...ialaikkk ayat itew:p

haaa tau xpe...tuu sume 100% hasil aku ehhh...meh sini berbaik2ngn aku..bleh aku bg tips2nyeee ahahaha :'D

 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates | Sponsored by Application Monitoring